הנה צעד קטן שיכפיל (או ישלש) את המכירות שלכם!

הנה צעד קטן שיכפיל (או ישלש) את המכירות שלכם!
(בעיקר אם יש לכם מוצרים של מנוי חודשי)

אחרי שקראתי את הספר "כוחו של הרגל" הבנתי שאני חייבבבב ליישם את העיקרון הפסיכולוגי הזה בשיווק שלי!
הספר מסביר (בין היתר) שהמוח שלנו תמיד שואף למינימום מאמץ, כמה שפחות פעולות.
אנחנו מעדיפים "להשאיר את זה כמו שזה" לעומת לעשות פעולה

ואיך מיישמים את זה?
פשוט 🙂
יש לכם מוצר של תשלום חודשי?
רוב האנשים שנותנים חודש ראשון חינם, אומרים ללקוח "אם תאהב את המוצר, צור איתי קשר (תעשה פעולה) ותגיד לי לחדש לך את המנוי.
ט-ע-ו-ת!!!!

הדרך הנכונה היא: לאחר החודש החינמי החשבון יתחדש אוטומטי ויחייב את האשראי
(כל מי שרוכש מוצרים מארה"ב בטח מכיר את העיקרון)

במקרה הראשון, מינימום הפעולות הוא פשוט לא לשלם…
וכדי לחדש מנוי? צריך לבצע פעולה…

במקרה השני, המינימום הוא *להמשיך לשלם!!*
ובצורה כזאת ה-ר-ב-ה יותר אנשים ישאירו את החשבון וימשיכו לשלם עוד חודשים רבים!

תכתבו לי בתגובות איפה אתם הייתם רוצים ליישם את העיקרון הזה ולא בטוחים איך, ואעזור לכם
ואם אתם כבר מיישמים אותו?
תכתבו ותשוויצו 😉

Shayg

Shayg

איך תרצו לשתף את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן