למה כל בעל עסק חייב לדעת SEO בסיסי?

נוכחות – זו מילת המפתח היום בעולם השיווק.
התחרות כל כך גדולה, האפשרויות כל כך מגוונות
עסק שלא יהיה בפרונט, יעלם!
אבל איך מביאים את העסק שלך למעלה בתוצאות החיפוש בגוגל?
התשובה היא: SEO בסיסי.

מה זה SEO בסיסי בעצם?

נתחיל בשאלה של מה זה SEO בכלל:
כשאתם מחפשים משהו בגוגל, תמיד יש תוצאות שמקודמות לראש החיפוש
וכאלו שצריך להמשיך לעמוד 2..5…20 כדי למצוא אותם.
SEO (קידום אתרים במנועי חיפוש) הוא אוסף של פעולות וטכניקות
שמטרתן לשפר את הדירוג והמיקום של האתר שלך בתוצאות החיפוש.
למה זה חשוב?
כי ככל שהאתר שלך יופיע גבוה יותר,
כך יותר אנשים יראו אותו, ייכנסו אליו וייהפכו ללקוחות פוטנציאליים.
במילים פשוטות: SEO עוזר לך להיות במקום שבו אנשים מחפשים אותך.

כמה אני צריך להבין ב-SEO כבעל עסק?

אני מאמין שכל בעל עסק צריך להבין את הבסיס של כל התחומים בעסק שלו
ולא רק להיות מקצוען בתחום אחד.
אם זה פרסום ממומן, מכירות, קבלת לקוחות, פיתוח מוצרים או SEO,
אתה חייב להבין לפחות את היסודות.
למה? כי כשאתה מבין את העקרונות הבסיסיים,
אתה יכול גם לבצע את העבודה בעצמך, וחשוב לא פחות,
לבדוק אם אנשי המקצוע שעובדים עבורך עושים את העבודה כמו שצריך.

אז מה צריך לדעת ברמת SEO בסיסי?

הנה כמה דברים שכל בעל עסק צריך לדעת על SEO בסיסי:

  1. מחקר מילות מפתח:
    לפני שאתה מתחיל לכתוב תוכן או לשדרג את האתר שלך,
    חשוב להבין אילו ביטויים הקהל שלך מחפש.
    תשתמש בכלים פשוטים כמו Google Keyword Planner
    כדי למצוא מילות מפתח שמתאימות לעסק שלך.
  2. תוכן איכותי:
    התוכן באתר שלך חייב להיות רלוונטי ומעניין לקהל שלך.
    שים לב שהמאמר הזה למשל הוא מצד אחד מקצועי, אבל לא כתוב בשפה משעממת.
    אנחנו רוצים לדאוג שהתוכן שלך יהיה מעניין ורלוונטי לגולשים.
  3. אופטימיזציה לתוכן:
    אחרי שווידאנו שהתוכן איכותי, צריך לוודא שהוא כתוב בצורה שמתאימה לSEO.
    אני משתמש בתוסף שנקרא YOAST, תוסף חינמי (עם גירסא בתשלום גם)
    שמראה לי אם התוכן שלי מדויק ויש בו את מילות המפתח במקומות הנכונים,
    שתיאור המטא (תקציר של המאמר) כתוב נכון
    ושכל המאמר כתוב בצורה נכונה.
  4. מבנה URL ידידותי:
    הקפד שה-URL של כל דף באתר יהיה פשוט וקריא.
    לדוגמה: במקום "www.example.com/page123", עדיף "www.example.com/seo-tips".
  5. מהירות אתר:
    מהירות טעינת האתר משפיעה מאוד על הדירוג שלך בגוגל.
    אם האתר איטי, המשתמשים יעזבו במהירות וזה ישפיע לרעה על הדירוג שלך.
  6. קישורים חיצוניים ופנימיים:
    קישורים לאתרים חיצוניים רלוונטיים וקישורים פנימיים לדפים אחרים באתר
    עוזרים לגוגל להבין את ההקשר של התוכן שלך.
  7. אופטימיזציה למובייל:
    היום, רוב הגולשים מגיעים ממכשירים ניידים.
    אם האתר שלך לא מותאם למובייל,
    אתה עלול להפסיד לקוחות רבים וגם לקבל דירוג נמוך יותר במנועי החיפוש.

לסיכום:

אם תלמד SEO בסיסי, תוכל לשווק את האתר שלך בצורה יעילה יותר
וגם לוודא שאנשי המקצוע שעובדים בשבילך עושים עבודה טובה.
רוצה לדעת עוד על שיווק? ולדייק את השיווק והמכירות בעסק שלך?
שריין איתי שיחת פיצוח שיווק ללא עלות בקישור הזה >>

הטיפ האישי של שי

כבעל עסק תמיד צריך לשלוט בכל מחלקות העסק. זה לא אומר לעשות בעצמך הכול – זה כן אומר לדעת איך לבצע את העבודה ושאנשי המקצוע עושים אותה בצורה מקצועית ואיכותית

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים + טיפים וכלים משמעותיים להצלחה? תירשמו לניוזלטר!

דילוג לתוכן