איך להביא לידים רותחים בלי משפך שיווקי ולמכור בהרבה מאוד כסף

איך להביא לידים רותחים בלי משפך שיווקי ולמכור בהרבה מאוד כסף

איך להביא לידים רותחים בלי משפך שיווקי ולמכור בהרבה מאוד כסף:

בלי עמוד נחיתה.
בלי עמוד מכירה.
בלי תוכנות יקרות ומיותרות.
בלי קופירייטרים.
אני רוצה להראות לכם איך מילאתי ללקוח שלי את היומן תוך 40 ימים
כשלא השתמשתי ב-ש-ו-ם דבר מהכלים הדיגיטליים שאני מכיר.

בטח יצא לכם לשמוע על "המשפך השיווקי"…
עמוד נחיתה שנותן מתנה, הלקוח מתלהב מהמתנה ואז מציעים לו מוצר זול
המוצר מוצג ממש טוב ועונה ללקוח על הצרכים שלו, ומשם מציעים לו מוצר יקר יותר וכך הלאה.

יש לי 2 דברים להגיד על המשפך השיווק:
1. זה עובד!
2. זה פאקינג מסובך וקשה!

אני בניתי עשרות משפכים ועדיין לוקח לי ה-מ-ו-ן שעות לעשות את המחקר, הכתיבה, הצילום, העריכה, חיבור התוכנות והמערכות וכל הטירוף שצריך לעשות סביב בניית משפך…
ואם חלילה אתם לא יודעים לעשות את זה ברמה מספיק טובה בעצמכם?
אז תיפרדו מכמה עשרות אלפי שקלים (במקרה הטוב)…

או…
שתקראו את הפוסט (והווידאו) פה, ותשיגו את אותן התוצאות, בלי ההוצאות המיותרות והבלגן המיותר!

תכלס?
כל עולם המשפך הדיגיטלי דיייי חדש…
זה מבוסס על שיחות מכירה ותהליכי מכירה פיזיים, שעסקים עשו במשך עשרות (אם לא מאות) שנים!
לא מאמינים?
לכו לשוק הכרמל וחפשו את ההוא שצועק "בוא תטעם טעימה של לחם יצא עכשיו מהתנור"
תטעמו לחם פגז…ואז מה תעשו?
תיכנסו למאפיה ותקנו…לחם!
ואם כבר אתם שם?
בטח תקנו עוד כמה דברים…

אז בואו נבין איך אפשר להשתמש בעיקרון המשפך, להביא לידים רותחים ולמקסם את המכירות בעסק:

התכנית בנויה מ-4 שלבים:
שלב #1: תבחרו את המוצר ה-כ-י טוב שלכם.
לא זה שאנחנו חושבים שהכי טוב…
לא זה שלדעתנו הכי יפה/מושקע/איכותי/עוזר/פותר/נותר…
זה שהלקוחות אומרים שהכי טוב!
זה שנחטף כמו לחמניות!
זה שאם עכשיו נעשה עליו מבצע?
וואלה לא בטוח שיהיה מספיק במלאי…
(מזל שיש גם מוצרים דיגיטליים כאלו 😉

שלב #2: תנו מבצע פסיכי.
לא 5% הנחה…תנו מבצע שיגרום ללקוחות להשתולל!
סטייל עוף ב1 ₪ של רמי לוי!
מבצע שיגרום לאנשים לעמוד בתור ולהילחם על המוצר הזה!
כזה שאנשים לא יחשבו פעמים כדי להשאיר פרטים ולקנות!

עכשיו, כשאתם יודעים מה המוצר ומה המבצע הפסיכי,
תרימו קמפיין פייסבוק בסיסי:
קמפיין איסוף לידים/קמפיין שליחת הודעות.

אתם לא צריכים שום עמוד נחיתה או הגדרות מורכבות!
פשוט להציע את המוצר הטוב במחיר הפסיכי,
לבקש מהלידים להשאיר טלפון לתיאום שיחה ו…
זהו!

שלב #3: תתקשרו ללקוח ותמכרו לו את מה שהוא רוצה.
זה החלק הכי פשוט…
תאפשרו פשוט ללקוח לקנות את המוצר שהוא רוצה כל כך במחיר הפסיכי שלכם!

שלב #4: תציעו מיד את המוצר הבא.
פה הכסף מסתתר! פה אפקט המשפך נכנס לפעולה!
תציעו ללקוח את המוצר הבא שמשלים את חווית הרכישה במחיר מיוחד!
"אגב, בגלל שקנית את טיפול הפנים במבצע של 25 שקלים בלבד במקום 125, כדאי שתדע שאנחנו נותנים מארז סבונים מיוחד לפנים ב99 שקלים במקום 150 רק למי שמימש את המבצע!
תרצה שאוסיף לך גם את זה?"

כאן יקרה קסם…
כל 2…3…5 אנשים?
מישהו יגיד "כן, בטח שאני רוצה!"
וזה הרגע שבו הקמפיין שלכם הפך מ"וואלה הכנסתי כמה שקלים בודדים…"
ל"פאק!! אני אשכרה מרוויח פה ממש טוב!!!!"

זה עובד ב-כ-ל תחום!
ייעוץ, אימון, דיקור, עיסוי, לימוד אנגלית, חופשה ובייסיקלי ה-כ-ל!

זה פשוט. זה קל. וזה לא דורש טכנולוגיה ותהליכי שיווק שלוקח חצי שנה להקים!
פשוט לעבוד על פי 4 הצעדים ויש מצב שתוך חצי שנה מהיום יצטרכו לקבוע אצלכם תור לעוד כמה חודשים קדימה מרוב עומס!

בחיאט…אחרי שתנסו את השיטה, דברו איתי! תגידו לי איך הלך!
ממש מסקרן אותי לשמוע כמה זה עבד גם אצלכם 🙂

ואם אתם צריכים עזרה בהקמה של כל העניין?
תמלאו את הפרטים  בטופס

לקבלת שיחת ייעוץ בזק בטלפון ללא תשלום לחץ כאן

בהצלחה!

Shayg

Shayg

איך תרצו לשתף את המאמר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
דילוג לתוכן