מכיר את הרגשת התסכול והכעס כשאתה מביא עובד חדש,
ובסוף יוצא שהוא עובד לאט כל כך, שבמקום לפנות לעצמך זמן,
אתה עובד יותר וגם משלם לו משכורת?!
זה בדיוק מה שהוביל אותי לכתוב את חוברת העבודה…
גייסתי עובד שיעזור לי בכתיבה שיווקית,
ולא הייתי מוכן לקצב האיטי שלו!
(בזמן שהוא כתב מייל אחד ללקוח, אני כתבתי 5 ! )
אני לא מגזים. אני רציני לגמרי!!!
הבנתי שאני חייב למצוא דרך ללמד אותו לעמוד בזמנים שלי…
ניסיתי הכל!
הכשרות טלפוניות, ווצאפים והתכתבויות,
אפילו צילמתי לו הכשרה שלי שאני מסביר בלייב איך אני כותב מייל!
ליטרלי כלום לא עזר.
המחשבה שלהביא עובד הייתה טעות פטאלית
והגיע הזמן לשחרר אותו ולהמשיך לעשות הכול בעצמי כבר עברה לי בראש…
עד שנזכרתי (באמבטיה – המקום של הרעיונות הכי טובים!) במודלינג.
שיטה שלמדתי ב-NLP:
הרעיון הוא “למדל” את הדרך שבה אדם עושה פעולה מסוימת
כדי שאחרים יוכלו לעשות אותה בצורה טובה כמוהו (או כמעט כמוהו).
התוצאה הייתה “קצת” טובה יותר משתכננתי… לימדתי אותו את המודלינג שלי,
והוא ירד מ75 דקות לכתיבת מייל אחד ל-25 דקות בתוך 3 ימים!!!!
לקחתי את זה צעד קדימה… במקום רק ללמד אותו, הכנתי לו טמפלטים לעבוד איתם!
שלבי עבודה מסודרים, מסמכים של “השלם את החסר” ותהליכי עבודה מובנים לעשייה.
עכשיו לא רק שלקח לו 20 דקות לכתוב מייל (התחלנו ב 75 זוכרים?)
אלא שהפסקתי להאיר לו על הכתיבה כי הוא פשוט עשה את זה ברמה מדהימה!
והוא?
במקום להתלהב ולשמור את זה לעצמו,
הוא התחיל לספר לחברים וקולגות שיש לי צ’יטים לקיצורי דרך לכתיבה שיווקית…
לא עבר שבוע ו10 חברים וקולגות ביקשו ממני שאלמד אותם גם את הכלים!
היום אני לגמרי מבסוט שלירון (יאפ, ככה קוראים לו) סיפר על זה לחבר’ה,
בזכותו החוברת הזו קיימת היום!
במהלך 6 השנים האחרונות יצרתי טמפלטים, צ’יטים, תהליכי עבודה וקיטים מסודרים לכל דבר חשוב בשיווק ובעסק!
אני משתמש בקיטים האלו באופן כמעט יומי, והעובדים שלי ליטרלי מדפיסים את הקיטים
הכי חשובים להם מעל המחשב ומסתכלים עליהם כל יום!