שיווק באמצעות תוכן

למה בשיווק תוכן התוצאה היא לא הנקודה?

לאחרונה, חבר שאל אותי כמה תגובות וכמה מכירות קיבלתי מהמייל האחרון ששלחתי.
האמת? לא הרבה.
אבל… ש כאן חלק אחר, חשוב יותר!
מבחינתי, זה לא באמת משנה.
מה כן משנה? – "אלו שכן".
אנחנו מתמקדים תמיד בבעיה, במה חסר, במה לא בסדר.
ואני רוצה להציג לך גישה אחרת בשיווק באמצעות תוכן (ובכלל יצירת תוכן)
מיקוד באנשים שקראו את התוכן וקיבלו ממנו ערך!

אחד הדברים שמניעים אותי להמשיך ליצור תוכן הוא היכולת להתנתק מהתוצאה הסופית.
אם אני יודע שעשיתי את המיטב, ושעזרתי אפילו לאדם אחד – עשיתי את שלי.
כשאתם מתמקדים ביצירה ולא בתוצאה, התוכן שלכם הופך להיות הרבה יותר אותנטי ומחובר, וזה משהו שהקהל שלכם יעריך.

למה זה חשוב?

אנחנו חיים בעולם שבו כולם מודדים תוצאות באופן מיידי – כמה קליקים, כמה לייקים, כמה רכישות.
אבל בשיווק באמצעות תוכן, התוצאה היא לא תמיד מה שמשתקף במספרים.
התוכן שאתם יוצרים הוא מה שבונה את האמינות שלכם, את הנוכחות הדיגיטלית שלכם, ואת הקשר עם הקהל שלכם.
לא תמיד ההשפעה ניכרת באופן מיידי, אבל היא שם, מצטברת ומשפיעה.

שיווק באמצעות תוכן הוא השקעה לטווח ארוך.
כל פיסת תוכן שאתם יוצרים ממשיכה לעבוד עבורכם גם הרבה אחרי שהיא פורסמה.
אנשים קוראים, משתפים וחוזרים אליה בזמן שנוח להם, כך שההשפעה שלה מתמשכת.
זה כמו לבנות יסודות חזקים לבית – אולי לא רואים אותם כל הזמן, אבל הם תומכים בכל מה שנבנה מעליהם.

בניית תשתית חזקה דרך תוכן

כשאתם יוצרים תוכן בצורה עקבית ומתמקדים בערך שאתם מספקים, אתם למעשה יוצרים תשתית חזקה לבניית המותג שלכם.
התוכן שלכם לא רק משמש ככלי שיווקי, אלא גם כאמצעי לתקשורת ישירה עם הקהל שלכם.
ככל שתהיו יותר ברורים ונאמנים לקול האותנטי שלכם, כך תמשכו את האנשים הנכונים לעסק שלכם.
זכרו שתוכן איכותי, שנוגע בלבם של הקוראים, יכול להפוך אותם ממתעניינים ללקוחות נאמנים לאורך זמן.

אז תכלס, מה צריך לעשות בשביל לשווק עם תוכן?

כשאתם יוצרים תוכן, זכרו שאתם פונים לאנשים.
התמקדו ביצירת תוכן שמדבר אליהם בצורה אמיתית, כנה ומחוברת למציאות.
אל תתנו למספרים להכתיב לכם את הדרך – במקום זאת, תנו לקהל שלכם להרגיש שאתם מדברים אליו, שאתם מבינים אותו, שאתם באמת נותנים לו ערך.
תמשיכו לשתף, להעשיר ולעזור, וההשפעה תגיע – אפילו אם לא תראו אותה מיד במספרים.

הטיפ האישי של שי

אל תתמקדו במספרים, אלא במהות – כי מספיק שאדם אחד יקבל ערך מהתוכן שלכם, ועשיתם את שלכם

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים + טיפים וכלים משמעותיים להצלחה? תירשמו לניוזלטר!

דילוג לתוכן