מה הדרך הכי טובה לפרסם את העסק?

מה הדרך הכי טובה לפרסם את העסק שלך?

יש היום בלבול עצום בתחום של שיווק ופירסום של העסק.
פרסום ממומן, אורגני, רשתות חברתיות, גוגל, משפכי שיווק, שיחות…
האפשרויות לא נגמרות, ועם האפשרויות הגיע גם הבלגן והכאב ראש של לבחור מה הדרך הטובה ביותר לפרסם?
בסופו של דבר יש לנו מטרה אחת בפרסום העסק: להרוויח כמה שיותר כסף!
במאמר הזה נבין קצת יותר לעומק את תהליך הפרסום ונבין מה הדרך הנכונה לפרסם את העסק שלך.

מה האפשרויות שלך לפרסם את העסק?

בסופו של דבר הפרסום מתחלק לשני חלקים:
1. פרסום ממומן: כל מה שקשור בתשלום תמורת פרסום.
תוכלו להבין על זה יותר לעומק במאמר מה זה PPC)
2. פרסום חינמי/אורגני: פרסום העסק ברשתות החברתיות או מנוע החיפוש של גוגל (נשים דגש כרגע על הרשתות החברתיות).

שני סוגי הפרסום אפקטיביים, רווחיים ואפילו תומכים זה בזה.
באופן אישי אני ממליץ לרוב העסקים לשלב בפרסום שלהם גם תוכן אורגני וחינמי ברשתות השונות
וגם פרסום ממומן שמביא טראפיק (חשיפה) לקהל חדש באופן יזום.

וכדי שבאמת נבין איך לפרסם את העסק בצורה רווחית ונכונה, צריך לקחת צעד אחד אחורה.

הדרך הנכונה לפרסם את העסק:

כשאנשים מדברים על פרסום ומה הדרך הכי טובה, הם כמעט תמיד מתייחסים לעלויות.
"איפה יהיה זול יותר לפרסם את העסק?"
אבל זו לא השאלה הנכונה שצריך לשאול.
השאלה שצריך להתמקד בה היא:
מה התכנית השלמה? מה האסטרטגיה שלי בתהליך הפרסום של העסק?

זו הנקודה החשובה והמשמעותית ביותר בפרסום העסק.
זה מרגיז, אבלמעל 90% מסוכנויות הפרסום פשוט מעלות קמפיין ממומן בלי להבין רגע מה התכנון והאסטרטגיה של תהליך הפרסום!
זו בדיוק הסיבה שכל כך הרבה עסקים לא מרוצים מהפרסום ומשתפים שלא החזירו את ההשקעה…

פרסום נכון לא קשור במקום שבו מפרסמים, אלא בתכנית השלמה:
מי קהל היעד, מה המסר המרכזי שאני מוציא, מה המוצר שאני מקדם, איך אני גורם ללקוחות לבצע רכישות נוספות לאחר הרכישה הראשונה, מה היתרונות שלי ולמה לבחור דווקא בי, מה התועלות של המוצר.
אלו שאלות הבסיס שאני שואל בכל פעם שאני מעלה פרסום חדש לעסק!
בלי לענות עליהן?
הפרסום פשוט לא יהיה אפקטיבי.

אז בפעם הבאה שאתם חושבים על איך לפרסם את העסק, אל תחשבו על איזו פלטפורמה,
אלא תפתחו את כל השאלון שהצפתי כאן ותענו עליהן.
ואם אתם לא יודעים איך לגשת לזה?
תקבעו איתי שיחת היכרות ללא תשלום פה 🙂

עיקרון חשוב נוסף לפרסום העסק

היתרון הגדול ביותר בפרסום דיגיטלי הוא מדידות.
להבדיל מפרסום בטלויזיה, עיתון, רדיו או שלטי חוצות,
בפרסום דיגיטלי יש לנו נתונים מדויקים:
כמה אנשים נחשפו למודעה, כמה לחצו על הקישור, כמה נרשמו, כמה רכשו וכו'.
הנתונים האלו הם הכוח החשוב ביותר בתהליך הפרסום!
בלי נתונים, אין אפשרות לשפר תוצאות, אין לנו מושג מה עובד ומה לא,
נתונים מדידים ומדויקים הם הדבר החשוב ביותר בכל תהליך פרסום של העסק, בין אם ממומן או אורגני.
אז אפילו אם הפרסום לא הצליח לכם החודש, תמיד תזכרו שמה שחשוב הוא הנתונים שאספתם, כי בעזרתם תוכלו לשפר ולדייק את הפרסום כדי להשיג תוצאות טובות יותר בחודש הבא.

הטיפ האישי של שי

מה שאפשר למדוד אפשר להגדיל – תמיד תמדדו את התוצאות של השיווק והפרסום שלכם

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים + טיפים וכלים משמעותיים להצלחה? תירשמו לניוזלטר!

דילוג לתוכן