איך לבחור חברת פרסום לעסק – 3 שאלות שחייבים לשאול לפני שבוחרים

כל שבוע מספרים לי אנשים שפנו לחברת פרסום, השקיעו כסף ובגדול? הכול הלך לפח.
כולם מבטיחים לידים, מכירות, תוצאות ומילים באוויר, אבל תכלס?
איך בוחרים חברה טובה שבאמת תביא תוצאות?
הנה 3 שאלות שחייבים לשאול ויראו לכם אחת ולתמיד איך לבחור חברת פרסום לעסק:


1. מי קהל היעד שאתם מתכננים לפנות אליו?

"לפרסם לכולם = אף אחד לא קונה"!
תזכרו את המשפט הזה.
חברת פרסום טובה לא "יורה לכל הכיוונים" ומקווה לטוב.
אם הם לא שואלים אותך על קהל היעד שלך, זו נורה אדומה.
הם צריכים לברר:

  • מי הקהל האידיאלי שלך?
  • מהם הכאבים והצרכים שלו?
  • איך הוא מחפש שירותים כמו שלך?

אם יש לך את התשובות האלו – הם צריכים להיות אקטיביים ולבקש אותם!
ואם אין לך את התשובות?
הם צריכים להראות ולהסביר לך איך הם ישיגו את המידע הזה.
מה שבטוח – לא מוציאים שקל אחד על קמפיין ממומן לפני שברור לנו מי הקהל שלנו!
חברת פרסום שמעלה קמפיינים בלי אסטרטגיה ובהירות על קהל היעד פשוט מהמרת על הכסף שלך, וההימור הזה כמעט אף פעם לא משתלם.


2. מה אסטרטגיית החודש הראשון לקמפיינים?

אם הם אומרים "נעלה מודעה ונראה איך הולך" – זה סימן רע.
אם הם אומרים "סמוך עלינו" – זה סימן אפילו גרוע יותר.
חברה מקצועית צריכה להסביר איך היא מתכננת לבדוק ולהתאים את הקמפיינים.
לא דיבורים באוויר עם משפטים מפוצצים כמו
– "צבע קהלים ונכין את הפיקסלים"
– "נבצע A B TESTING רחב"
– "נבחן את השטח"

תכלס! מה הם הולכים לעשות?
מה האסטרטגיה שלהם?

  • מה המוצר שנתמקד בו?
  • כמה מודעות יעלו לבדיקות ראשוניות?
  • האם נעלה מודעות של סרטון או של תמונה?
  • האם יש שלבי אופטימיזציה ברורים?
  • איך הם מודדים הצלחה ומה נחשב בעיניהם לתוצאה טובה?

אם אין תוכנית מסודרת לבדיקה ולמידה – שוב, אנחנו מהמרים במקום לשווק, ובהימור לרוב מפסידים.


3. איך תעקבו אחרי התוצאות ותראו לי נתונים?

מעקב נתונים הוא קריטי.
אתה רוצה לדעת בדיוק מאיפה מגיעים הלקוחות שלך ולא להסתמך על "תחושות".

  • האם הם משתמשים בקישורי UTM כדי לעקוב אחרי ביצועים?
  • האם הם מחברים את הקמפיינים ל-CRM כדי לבדוק את האיכות של כל ליד?
  • איך הם הולכים להציג לך את הנתונים – דוחות מסודרים או רק "יש לידים" בוואטסאפ?

אם חברת פרסום לא יודעת להסביר איך היא עוקבת אחרי תוצאות, איך תדע שהכסף שלך באמת מביא לקוחות ואיזה קמפיין עובד טוב מהאחרים?


סיכום – איך לבחור חברת פרסום לעסק?

לפני שאתה חותם חוזה עם חברת פרסום, תוודא שאתה מקבל תשובות ברורות לכל השאלות האלו:

  1. מי קהל היעד שהולכים לפרסם אליו?
  2. איך נראה החודש הראשון של הפרסום?
  3. איך הם עוקבים אחרי הביצועים ומדווחים לך עליהם?

אל תתפתה להבטחות בלי נתונים. חברת פרסום טובה תדע לתת לך תוכנית ברורה ומבוססת מדדים.

אם יש לך שאלות לגבי שיווק ושיפור העשייה בעסק שלך, בוא נקבע שיחת היכרות ללא תשלום >>

הטיפ האישי של שי

שיווק זה לא הימור! שיווק זה משחק של תכנון ובדיקת המספרים, ככל שיש לנו יותר נתונים כך נשתפר עם הזמן

רוצים לקבל עדכונים על מאמרים חדשים + טיפים וכלים משמעותיים להצלחה? תירשמו לניוזלטר!

דילוג לתוכן